That´s life

-          Sova

-          Sola

-          Äta på sallad och sånt

-          Målat på bilden

-          Övningskört på körskolan

-          Städat mitt rum

-          Rensat skor

-          Dammsugit lägenheten

-          Prästens lilla kråka

 

Och nu sitter jag här och vill att det ska bli lördag! Studentkryssning!!

Efter kryssningen har jag tänkt att börja med en strikt diet. Kommer bli jobbigt men jag ska fasiken lyckas, den kommer att pågå i 13 dagar. Önska mig lycka till!




HAHA jag och syrran spela kort och hade tråkigt!!



Tur att jag har en sån himla vacker och seriös röst! HAHA

Kommentarer
Postat av: Sarah

vad vackert jenny :D å vilken fin mössa du har :)

2010-03-02 @ 22:08:13
URL: http://saraheriksson.webblogg.se/
Postat av: JennyJ

haha jag vet! jag måste ju visa min riktiga sida ibland;) haha tack jag vet;) hihi<3

2010-03-02 @ 22:36:25
URL: http://jennyjansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

idiot;D<3

2010-03-02 @ 23:22:08

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0