Jag känner en Person som är snabb!!

God dag!
 Hela det här lovet har jag ju bara tagit det lugnt och typ bara tränat. Det som gör mig mest irriterad är att jag inte kan sova längre än till 9!! Försöker att somna om men det går inte, kul att när man väl får sova så kan man inte! Aja

Idag ska jag till Uppsala med Judith, jag ringde henne klockan 10 och vi bestämde att vi skulle vara klara 11 men nej då kommer hon på att hon har massa annat hon ska göra och nu svarar hon inte och klockan är snart 12:O dumma Judith.. nu ska du få smisk av mamma Jenny när vi ses. Haha  
Idag ska jag iaf köpa mig ett par studentskor som jag har spanat in ett bra tag.

Ikväll blir det även utgång i Uppsala:) hade


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha åh dumma mig :(

<3

2010-02-27 @ 19:04:33
URL: http://smalltowngypsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0