Äntligen! :D

Hej! Ja vet att ni har saknat mig, men jag har dock haft varken ork eller lust att blogga;) men jag ska försöka börja om från början nu och lägga upp regelbundna inlägg.♦

Idag har jag bara varit i skolan och inte sen inte gjort så mycket, typ klippt mig.. Men jag tänkte lägga mig och sova nu för jag har varit så himla trött i skolan på grund av att jag inte lägger mig i tid. I morgon kväll blir det nog Uppsala , tur att man har sovmorgon på torsdag;) hihi

Laddar upp några bilder nu tänkte jag som jag inte har visat, egentligen är det många bilder som jag har att lägga upp men har inte dom tillgängliga här för tillfället;)



Bilder Från i lördags när vi var på Platina/Saluhallen:) den kvällen var nog den bästa!






Joar förra helgen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0