That´s life

Namn - Jenny Jansson
Födelsedag - 16e November 1991
Hemstad - Enköping
Ögonfärg - Ett Grönt och ett brunt.
Hårfärg - Blond
Längd - typ 171
Högerhänt/vänsterhänt - Right
Värsta ovanor - hmm.. Att inte hålla ordning på mitt rum
Stjärntecken - Skorpinjon
Skostorlek - 39-40 :(
Är dina föräldrar skilda - Ja
Skor idag - Gråa Ballerina
Svagheter - handla saker när man inte ska !
Rädslor - vet faktiskt inte.
Mål för året - få en bra vikt, klara skolan, pearca naveln;)
Mest använda fras på msn - Vad gör du?
Det första du tänker på när du vaknar - oftast; jag orkar inte, annars härligt;)
Kännetecken - jadu..
Mest saknade minnet - vet inte.

Favorit;
Färg - svart
Mat - Äter det mesta, svårt att säga.. men spagetthi met köttfärssås;)
Sport - innebandy:D
Djur - något jag tycker är mysigt är hästar, men det djur jag kan tänka mig är katt och sen hund;)
Glass - sandwich?
Affär - H&M, Gina, New yorker
Sallad - kyckling
Skådespelare - vet inte
Låt - ingen aning
Nummer - 4, 7
Årstid - Sommaren lätt!
Kroppsdel på motsatta könet - Jag tycker helheten, men längden är viktig( ingen kroppsdel jag vet;) ) men händer, ögon, rumpa.

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - Rik, bäst, snygg. Nerråå. Krögare skulle vara tufft
Hur vill du dö - somna in i min säng
Vem av dina vänner är mest lik dig - jadul.. Frida tror jag:P
Vem är mest högljudd - Ida Ikrelius;)
Vem får dig mest att skratta - Elin Åkerman :)
Vem har du känt längst - Liisa,
Vem är blygast - ingen aning!
När grät du mest - när det var slut..
Bästa känslan - när jag var nykär.
Värsta känslan - lämnad
Vart vill du bo i framtiden - Det vet jag faktiskt inte.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - vet inte.. flera saker vill man ändra på;P men håret. om jag fick välja fler så skulle det vara, större ögon och läppar, mindre fötter haha, kortare, smalare:P
Hur länge tror du att du kommer leva - 85. haha

Har du någonsin;
Varit kär - Ja!
Moonat nån - haha
Blivit dissad - klart;)
Rymt hemifrån - ja när jag var liten rymde jag till flygfältet som låg precis brevid där vi bodde och ville åka med haha
Föreställt dig ditt ragg naken - haha njaa..
Skolkat - joo tyvär
Tänkt på självmord - vem har inte tänkt på det?
Sovit utomhus - ja:)
Gråtit i skolan - ja.
Velat bli modell - hehe klart ;)
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - haha OM jag har!
Sett en död människa - ja
Druckit alkohol - hah, aldrig.
Använt droger - NEJ
Ätit sushi - Nej men skulle vilja prova.
Varit på scen - klart
Retats - Alltid!
Blivit nerslagen - nee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0