God morgon.

Hejsan.. Jag försov mig idag och vi slutar innan lunch, så det känns inte så värt att gå till skolan direkt. Men jag ska nog ev. åka till uppsala idag och träffa Frida så vi får byta våra efterlängtade grejer;) kanske kollla lite på stan med:)

Flickan som lekte med elden.
Filmen igår var jätte bra! det var bara det att den var 2 timmar lång och det känndes som att de skulle kunna göra den till en och en halv. Ni förstår;) Sen är det bara att vänta på nästa film, för det märktes att det inte var den sista;) lite hemsk var den också.. hehe men annars var den jätte bra;D puss





                                                                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klart att det kmr en till film, finns ju tre böcker?

2009-09-29 @ 17:25:23
Postat av: Frida

fina bilder på dig,

2009-10-01 @ 00:55:05
URL: http://fridaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0