26 september

Hejsan. Dagen igår blev inte riktigt som tänkt. men först spelade jag match i heby klockan 7 men vi förlorade med 9-6. mindre kul. men sen var det bara att åka hem till enköping för att duscha och fixa sig. hade tänkt åka till john som fyllde 20 igår, men dom skulle åka in till uppsala så det blev att jag åkte dit med. Det blev ganska sent men jag orkade inte bara sitta hemma:P bra att john glömmer sitt legg! haha så det var ju bara att vända hem. men men, buss tycker ju jag om att åka;)

Nu har jag och Elin precis kommit hem från hennes dansträning, man blev riktigt sugen att dansa med när man satt och titta;) nu ska vi "laga" mat.. sen blir det nog myskväll hemma hos Stina och Julia:) hade


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja det var riktigt ironiskt att han glömde det :P Men men var ju ganska trevligt ändå tycker jag :)

2009-09-27 @ 22:15:34
URL: http://hoelmein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0