Studentkryssning

Nu är det bokat och klart;) 6-7 mars :o jag vet att det är väldigt lång tid dit men ska bli riktigt kul i alla fall;D !
Det är iaf ganska hårt att vara med i kryssingskommitten. Vi fick bara 300 biljetter och vi är ca 420 studenter i skolan.biljetterna såldes slut på 2 timmar typ! Tråkigt nog är det så att dom som fyller år innan mars(92:or), dom som gått om och dom som inte går i skolan har fixat så att dem har fått andra studenters platser. Visst jag förstår att de vill åka med, men kul att vissa får åka 2 gånger och andra ingen. Jaja vi får se hur det blir. jag orkar inte bry mig om just det iaf, det får bli som det blir! ciao;)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Så kan det bli ibland! Biljetterna hamnar i orätta händer!

Åker på tisdag med samma båt. Knäpper lite kort o förvarnar att ni kommer i mars;)

2009-10-15 @ 23:45:39
URL: http://ingkansblogg.blogspot.com/
Postat av: Sarah

hade varit jätte kul, men som sagt alla dissade mig , så hänger fan inte på... :( men spara pengar så åker vi på solsemester i sommar och firar att vi gått ut skolan osv :) en solsemsester massa flickor :) <3

2009-10-18 @ 02:24:00
URL: http://saraheriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0