Ingen ork...

Just nu har jag ingen ork till någonting, tur att det är lov iaf! ska ju egentligen vara markör för räddningstjänsten idag men det har jag heller ingen lust med. Elin kommer nog till mig idag och innan det tänkte vi gå och sola, simma och basta. det kommer att bli riktigt skönt. Tur att jag har Elin hon får mig att må så himla mycket bättre.

Fattar inte att allt ska vara så himla svårt här i livet. Om man tror att något är äkta men sen visar det sig att det är fake och då blir man inte så himla glad precis. Jag hatar att folk inte tänker sig för och bara sårar. vart är vi påväg?...



Jag och min kära vän Jasmine<3


Kommentarer
Postat av: tilde

någon speciell du syftar på? jag ska en sväng på stan i morgon, hör av mig så kanske vi kan ses en snabbis om du har tid? :)

2009-10-26 @ 16:38:06
Postat av: Ingkan

Stå på dig gumman! Känner med dig! Älskar dig såå mycket!

Puss

2009-10-26 @ 17:43:41

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0