Halloween!

Först vill jag önska alla en trevlig halloweenkväll:)

Idag har jag bara varit hemma och varit bakis haha. nej men jag var ut för att handla i alla fall;)
När jag och min syster skulle gå in i hissen kom det en granne ut och hon sa:
- Vad ska ni göra ikväll då?
- bara ta det lugnt tänkte vi.
- va!! på halloween? då kan man ju inte vara hemma.


Haha ja det har hon kanske rätt i men jag orkar inte göra någonting idag, jag och Sandra har hyrt 2 filmer och handlat chips och dipp som vi ska smaska på;) ha en fortsatt bra kväll alla:)

Nu tänkte jag ladda upp lite bilder från gårdagen:)



Kommentarer
Postat av: Alex

Tja! Läskigt söt ju ;P trevlig blogg! see ya!

2009-11-01 @ 15:20:31
URL: http://www.myspace.com/alexandergustafsson

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0