Godmorgon

Idag vaknade jag och var hur trött som helst!! även fast jag fick vila ut mig i helgen;o jag orkade iaf inte gå till skolan nu på förmiddagen. Min första lektion skulle jag jobba med eget, efter det så har vi tid att jobba med grupparbetet men vi kan inte starta med den än, så det gjorde inte så mkt:)
Kryssningsgruppen har möte kvart i 12 idag för det är nämligen så att vi har fått in 100 biljetter till :D så nu kanske allt löser sig iaf!
Efter skolan ska jag upp till kunskapsskolan på återträff med 9orna:P får se hur det går, efter det är det bara att skynda sig till min innebandyträning.

Nej nu nåste jag fixa mig lite. hade :)



Foto: Jenny;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0