God morgon

Igår var jag dålig på att blogga jag vet. Men jag hade ingen ork eller tid, det blev heller ingen skola för mig igår. Jag mådde inte så bra när jag vaknade men efter att ha sovit ett tag till kände jag mig mycket bättre och då blev det gymmet och jag körde riktigt hårt;) hehe. Sen ”övningskörde” jag  och halv 7 blev det på innebandyträning.   Vad duktig jag har varit! ;)

Det
är inte så bra just nu på innebandyn, vi är ont om folk, vår tränare har slutat och det är många skadade. Så på matchen i helgen som spelas i Östhammar är vi bara 9 utespelare och vi ska egentligen vara 15 stycken ;0 men vi får se hur det går...

Nu
måste jag fixa mig lite innan skolan. Men vad jag kom på nu är att vi har dans hela dagen idag och den börjar klockan nio så jag kan bara ta det lugnt;) och Sillo är i USA och jag är inte alls avundsjuk! hejdå






<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett fräsch bruden. alltså du till höger

2009-10-23 @ 23:01:22

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0