5 Oktober


Hejsan. Jag har inte orkat blogga något i helgen eller jag har typ inte vart hemma;) men nu ska jag försöka att komma igång igen!  just nu sitter jag i skolan och är jätte trött! fattar inte hur jag kan vara det. Jag sov ändå 8 timmar inatt. aja:( 
Idag ska jag byta rum med min syster. jag har nämligen köpt en 180 säng! ska bli jätte skönt;)



Tordags: Var jag i uppsala och gick på bio, jag såg "inglourious basterds" väldigt skum film faktiskt, inte väldens bästa film. Den var seg och det hände inte så mkt. men det var trevligt:)
Fredags: först uppsala på stan och handla lite sen åkte jag och Linda till enköping och kolla på idol med Julia, Stina, fia och harald. :)
Lördags: Spelade jag match i örsundsbro. Vi förlorade med 9-4:( men det var inte vi som var dåliga, det var dom som va bra! ;) dom bästa vi mött faktiskt. plus att sandra gör sin första match i mål och hon var jätte duktig:)
Söndags: Var det mickelsmäss, fick ju stå och sälja bärstaklämma! jätte kul! ;) sen blev det bada bubbelbad och mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0