191009

Jag kom precis hem från återträffen med gamla 9orna och det var lite färre än förväntat, men alla hade visst inte fått information om att det skulle vara återträff, men det var i alla fall trevligt att träffa vissa igen=)

Sen fick jag träffa Amanda som jag inte har träffat på ett bra tag och jag blev även bjuden på halloween party som jag blev super glad över och det var riktigt länge sen jag klädde ut mig. Jag undrar vad jag ska klä ut mig till? Några förslag?;) Det är ju ändå ganska snart så jag får tänka ganska snabbt så jag hinner fixa grejer ;D

Eftersom att det är den 19 idag så är det mindre än en månad kvar tills jag fyller 18! Då blir det kalas och grejer;)  fast jag fyller ju på en måndag så jag får vänta med att gå ut tills helgen efter. Det blir nog att vi går ut i Uppsala för Jasmine fyller ju på söndagen efter mig och hon vill gå ut i Enköping på lördagen, så det blir två utgångar den helgen! Ska bli riktigt skojigt!


Något av det här kanske? haha;)


Kommentarer
Postat av: Petra

snygga maskeradoutfits! vart hittr du dem ?

2009-10-19 @ 20:18:40
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0