Snyggt!♥

Hur snygga är inte dom här?! dom första ska jag lätt ha! ;) dom finns på Lindex för dom som vill veta. Jag tycker att Lindex har börjat få in en massa fina saker. me like! mohaha.
Lindex Shop Online - 20 DEN, Strumpbyxa
Lindex Shop Online - StrumpbyxaLindex Shop Online - 20 DEN, strumpbyxaLindex Shop Online - Strumpbyxa
Jag har precis kommit hem från att simmat 60 längder på badhuset vilket var riktigt skönt! jag ville nästan inte sluta simma men mamma skulle hämta mig så det var bara till att kliva upp ur basängen, satt i bastun med hårinpackning ett tag med och det gör ju håret så mjukt och härligt=)
Just nu väntar jag på att mina sötnosar ska komma till mig och vi ska kolla på idol. (till en början iaf) ha en bra fredakväll alla! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0