Happy And Unhappy

Hej. Hur mår ni? jag mår sådär.. Jag känner mig allmänt irriterad, jag drömmer mardrömmar, hatar skolan, min lärare, vädret och jag saknar även vissa jag inte träffat på ett tag. Frida, Stina, Julia, Pernilla, Linda och Liisa, känn er träffade! =(

Nu vill jag bara att min födelsedagsvecka ska komma! Jag fyller ju som sagt 18 år måndagen den 16e november men släkten från mammas sida kommer lördagen den 14e så det blir lite firande då. På måndagen firar väl min familj mig bara och på fredagen den 20e tänkte jag att mina kära vänner ska komma till mig för lite firande och förfest;) Efter det får vi som är 18år åka till Uppsala på krogen;) hihi

Dagen efter blir det till att fira Jasmine som fyller 18år och efter det blir det Joar. Mohaha och då är det Bara Sillo kvar till att fylla år;)

Ikväll ska jag bara vara hemma och jag hoppas på att min telefon kommer ringa snart. Ha det bra alla sötnosar. hihi♥



<3


Kommentarer
Postat av: Jasmine

haha yeah! op3 grrrrlz

2009-11-05 @ 22:11:57
Postat av: Jenny´J

;D

2009-11-05 @ 22:13:42
URL: http://jennyjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0