Äntligen!

Hejsan, äntligen gör jag ett inlägg;) Det började med att jag var sjuk på min födelsedag, låg hemma med 40 grader s feber och vad hemma en hel vecka från skolan. Men till helgen kände jag mig en aning bättre men inte helt, jag skulle ju ha firande hemma med några av dom närmaste så det var bara att försöka piggna till. Det blev en väldigt stressig dag men det slutade väldigt lyckat i alla fall på Kalas i Uppsala.

Lördagen blev det firande för Jasmine i Västerås på Konrad och det var lika kul den kvällen medJ

Jag har gjort en del under tiden jag inte har bloggat men orkar inte skriva om allt;) har även en massa bilder att ladda upp men jag orkar inte det ikväll. Ska försöka skärpa mig med bloggandet nu;)  Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0