Tisdag♥

Jag hade superkul i lördags! Tack alla som gjorde min kväll:) bilder kommer upp lite senare;)

Gårdagen är inte så speciellt intressant… Förutom att min stora syster som bor i Kumla var ute på en promenad med en kompis och upptäckte rök och fick sedan se en brand på nedre våningen och som även spridits sig till lägenheten ovanför. Men i den lägenheten var det en man som blev innebränd..
Kul att bara stå där och inte kunna göra någonting.. hemskt:(



Här är en bild emma och Linda knäppte:(

Idag har jag bara varit i skolan, kört på körskolan och vart hemma och tatt det lugnt.

Imorgon blir det dans i skolan och sedan blir det Uppsala för att träffa Frida Och ev. Linda:)





En bild Som är knäppt för ett par helger sedan♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja usch det är hemskt.. hon fick 750:- för bilden.. så det är ju inte helt fel ^^ God Jul syster yster <3

2009-12-24 @ 11:13:46
URL: http://corellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0