♥måndag

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, men jag har inte orkat sutit vid datorn, det var ju några dagar sen senast. Julafton var bra iaf, jag fick Bl.a. Pengar, smink, presentkort och ett ljudsystem av T vilket jag verkligen behövde.

Idag ska jag till Uppsala med Linda sjöström. Sen får vi se vad vi hittar på:) så nu måste jag skynda mig lite. Vi kanske hörs senare;)

Jag har egentligen jätte många bilder att lägga upp men jag har inte orkat, måste tag tag i det här snart;) Ha en fortsatt bra dag:)


Kommentarer
Postat av: JO

Fortfarande lika vacker. det gör nästan ont i en!

2010-01-31 @ 18:46:47
Postat av: JennyJ

haha okej:P

2010-02-03 @ 07:45:45
URL: http://jennyjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0