helloo.

Kvällen igår blev väldigt lyckad tycker jag:D Linda kom ju inte till mig också:) fattar inte att jag sjöng karaoke själv. haha ja döör! meen aja "livet leker". ;)

Det roliga är att jag vaknade typ halv 9 idag och det känner jag av nu, är hur trött som helst. jag tänkte att jag kan ju gå och vila en stund för vi har ju samling halv 3 men precis när jag la mig ringde Elin och fråga om jag ska med ut ikväll, och så sa jag men jag har match halv treeee... ja altså har samling halv 2 så det var ju ingen idé att ligga kvar heller. aja måste fixa lite nu.


jag är väldigt dålig på att uppdatera bilder från kvällarna tyvär men dom kommer :)

mololo




Take it or leave it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0