Gog morgon♥

Idag börjar jag inte förens klockan 20 i 10, ganska skönt på en fredag. Igår var jag bara i skolan, gick och köpte ett par nya strumpbyxor( alla går ju sönder efter en gång:( ), gick till banken, hem och va fotomodell till Sandras projekt;) hehe visar bilen här senare. Idag ska jag gå i skolan, sola! Jämnt när jag bestämt mig att jag ska sola så blir det aldrig så :P antingen glömmer jagbort det eller så räcker inte tiden till, sen ska jag hem för att fixa mig och sedan gå till Liza för lite förfest och sen ska vi till Joar. Visst jag skulle nästan hellre åka till Uppsala men det är skönt att ha nära hem och slippa sitta på bussen en timme;) nu måste jag pudra näsan lite eftersom jag inte solat på ett tag ;) ha en bra dag. Jag hör av mig senare.. ha det bra så länge!



Här är då min nya mobil som jag fick när jag fyllde:D den är super bra! me like!:)♥


Kommentarer
Postat av: Mostafa

Den var super fin!

2009-12-07 @ 08:55:51

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0