God natt♥

Man kan inte vara bra på att blogga varje dag;) Men idag har jag vart i skolan, vart på körlektion, kört med mamma till Örsundsbro och haft innebandy träning. Tur att det är så himla varmt ute och att jag och min syster först missade en buss och den gick inte förens 25 minuter senare och den tiden bussen skulle komma kom det en busschaufför och sa att bussen skulle bli 25 minuter sen :o fy var så himla kallt! sen att vi fick gå hem från bussen med min tunga väska.. aja kom hem nu och det är en aning senare än vad jag brukar komma hem på onsdagar.
Nu är jag så himla trött för jag somnade inte förens kvar i 2 inatt...

Fick veta att det ska vara lamafest nästa helg och det kommer bli så himla kul! Älskar lamafester:)

Men helt frysen kommer jag krypa ner i min säng nu, nattinatti.♥
 

En bild från kryssning sent förra året♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0