God natt♥

Idag har jag vart i skolan men slutade innan lunch och då gick jag hem för att plugga. När jag kom hem satte jag mig i fåtöljen och började läsa men kunde jag typ inte hålla mina ögon öppna! jag la ifrån mig boken och luta mig bakåt, somnade till och sen drömde jag att jag skulle rädda en boll så jag slänger ut armen och hoppar till. HAHA jag tittar omkring och kollar om det var någon som såg mig och det var det inte! :P  jag går  in på mitt rum och slänger mig i sängen och somnar....

2,5 timmar senare:
Vaknar jag av att telefon ringer och då är det från körskolan: "har du glömt att du ska köra idag". neeej!! tänker jag. men då säger hon "vill du att han ska komma upp och hämtar dig”? så han kom och hämta mig, vi körde en sväng sen hoppa jag av hemma igen.
Ja så kan det gå när man är trött!;) Haha

Nattinatti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0