Frostis

Nu är det 1a December, det börjar bli minusgrader och frosten sätter sig på bilar och gräs. I morse när jag vaknade regnade det men när jag satte mig på bussen kom det snöflingor som försvann i vattenpölarna.. Om det skulle snöa nu skulle ju snön stanna på marken. Jag känner att det är mysigt när det är minusgrader, man känner liksom av jul och -vinter känslan mera. Iof är det inge kul att halka omkring och gå hem frysandes från skolan.

Är det inte idag julkalendern börjar? Har ingen aning om vad det är heller:P  men men det visar sig.

Dags att börja tänka på julklappar då..

 

Idag har jag bara varit i skolan, vi hade religion och omvårdnad. Jag hade även bild dom 3 sista timmarna och nu sitter jag här… haha var så trött att jag var tvungen att lägga mig och sova i 2 timmar efter att jag skrev här. klara inte ens att skriva klart!. Men nu ska jag övningsköra lite och sen åka till Örsundsbro. Vi hörs nog mera i morgon. Ha en fortsatt bra kväll!



Älskar denna bild<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0