10 Augusti


Hejsan!
Igår var jag ju på bio med elin, vi såg "Drag me to hell" det var en väldigt skum film. Det var tur att vi satt längstt bak för Elin var på väg att hoppa ur stolen så rädd som hon blev och så försökte hon peta ut mitt öga! haha nej men hon råkade stoppa fingret i ögat så min lins hoppa ur! haha sen fick vi sitta där och lysa med mobilen för att hitta den, sen när Elin hitta den så tog hon upp den med massa poppcornsalt på fingrarna, så när jag stoppa in den i ögat igen var det inte så skönt! hahaha nej men det var lite kul iaf :D sen åkte vi hem till Elin och sov där:)

Idag ska Frida och Elin komma till mig och vi ska åka och bada:D hade!


Kommentarer
Postat av: anonym

kan hålla med om att den är skum:S Fin blogg du har:)

2009-08-13 @ 14:58:00

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0